تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2022

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2022

به‌روزرسانی‌های جدید اینستا معمولاً با ویژگی‌ها و تغییرات جدید همراه هستند. به خصوص در سال 2022 که آپدیت اینستاگرام با ویژگی های جالب و متفاوت منتشر شد. در این مقاله با پلازا همراه باشید تا آخرین به روز رسانی های این شبکه اجتماعی را مشاهده کنید.

اینستاگرام از روز اول تاکنون اپلیکیشنی با قابلیت های مختلف نبوده و به مرور زمان بسیاری از این ویژگی ها به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. اما ویژگی ها و تغییرات جدید آپدیت اینستاگرام 2022 چیست؟ برای اطلاع از آخرین ترندهای اینستا با ما همراه باشید.

تغییرات جدید به روز رسانی اینستا

سال 2022 سال شلوغی برای رسانه های اجتماعی است، به خصوص به دلیل همه گیری کرونا، زمانی که بسیاری از کاربران قرنطینه و در داخل خانه هستند و تنها راه سرگرمی آنها رسانه های اجتماعی است. آخرین آپدیت اینستاگرام 2022 ویژگی های مختلفی را به این برنامه اضافه کرده است که بهترین نمونه در زیر آورده شده است.

1. داشبورد حرفه ای یکی از ویژگی های جدید اینستاگرام است

این عملکرد که یکی از ویژگی های آخرین آپدیت اینستا در ژانویه 2021 بود، به شما این امکان را می دهد تا با کمک ابزارهای حرفه ای عملکرد خود را در این شبکه اجتماعی رصد کنید تا بتوانید کسب و کار خود را به شکل بهتری توسعه دهید. . به عنوان مثال، می توانید ببینید چه زمانی مخاطبین شما بیشتر فعال هستند تا بتوانید همزمان پست ها را ارسال کنید.

در جدیدترین تغییرات اینستاگرام، این بخش دارای بخش های مختلفی برای پیگیری فعالیت شما می باشد. به عنوان مثال قسمت Stay Informed که در آن می توانید نکات مهمی که سایر تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی ارائه کرده اند را شناسایی کرده و آنها را دنبال کنید. همچنین بخش دیگری برای فروش محصولات کسب و کار شما وجود دارد که به کاربران امکان می دهد در صورت تمایل به پروفایل شما رفته و آنها را خریداری کنند.

در تغییرات اخیر اینستاگرام، در قسمت Active Time می توانید مشاهده کنید که مخاطبین شما در چه ساعتی بیشترین فعالیت را دارند.

2. Live Rooms یکی از توابع جدید در اینستاگرام است

Live Rooms یکی دیگر از جدیدترین ویژگی ها و قابلیت های جدید اینستاگرام  است که در ماه مارس معرفی شد. در جدیدترین تغییرات اینستاگرام، این قابلیت به شما اجازه می دهد تا از بیش از ۱ اکانت اینستاگرام به طور همزمان استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی، می توانید با همکاران یا مشتریان خود به صورت زنده ارتباط برقرار کنید.

3. Reels Instagram 2022 را به روز کنید

محبوبیت ویژگی Reels از زمانی که اینستاگرام آن را در سال 2020 معرفی کرد، به سرعت افزایش یافته است. اینستاگرام واقعاً روی این قالب جدید سرمایه گذاری می کند و دائماً به دنبال بهبود آن است، همانطور که در جولای 2021 شاهد بودیم که پلتفرم تصمیم گرفت حداکثر زمان حلقه ها را دو برابر کند. ویژگی های جدید اینستاگرام به طور منظم با گزینه های بیشتری مانند ویژگی تایمر همراه است.

بیایید ببینیم با قرقره ها چه کاری می توانید انجام دهید. اساسا، قرقره ها پست های عمودی تمام صفحه هستند که می توانند از 15 ثانیه تا 1 دقیقه طول بکشند. این ویژگی همچنین به شما امکان می دهد چندین ویدیوی کوتاه را در یک فیلم واحد ترکیب کنید. علاوه بر این، قرقره ها می توانند به تعدادی ویژگی اضافی برای جذاب تر کردن محتوا مجهز شوند:

موسیقی: یکی از مواردی که در آپدیت جدید اینستا در دسترس قرار گرفته است این است که می توانید آهنگ مورد علاقه خود را اضافه کنید و نسبت صدای اصلی موسیقی را به ویدیو تنظیم کنید.
قابلیت Voiceover: در آخرین تغییرات اینستاگرام می توانید صدای خود را در ویدیو ضبط کنید.
ویژگی Doodles: آخرین تغییر اینستاگرام به شما امکان می‌دهد روی ویدیوهای خود نقاشی کنید.
استیکرها: یکی از ویژگی ها و عملکردهای جدید اینستاگرام 2022 (1401) این است که می توانید پس از آپلود ویدیو خود استیکر اضافه کنید.
تایمر: با جدیدترین تغییرات اینستاگرام، هنگام ضبط ویدیو با تایمر، نیازی به نگه داشتن گوشی خود ندارید.
قالب بندی: می توانید چندین ویدیو را در قالب های مختلف جاسازی و منتشر کنید. درست مانند ویژگی کولاژ عکس.

کلام پایانی

در این مقاله با ویژگی ها و تغییرات موجود در آپدیت جدید اینستا 2022 آشنا شده ایم. نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟ به نظر شما کدام یک کاربردی تر است؟ نظرات خود را در مورد تغییرات به روز رسانی جدید اینستاگرام 2022 به اشتراک بگذارید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 27 شهريور 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: